Sunday, November 8, 2009

Ntahapeape

I'm on diet. My way.

I'm on the verge of getting my weight and most importantly my figure back. I'll spill the details later on the magic thingy that i'm using or more precisely; that i'm wearing now.

Smalam, my MIL commented that aku dah nampak kurus. Such comment memang sangat dialu-alukan. Berbaloi-baloi usaha selama nih. Hehe..macam kerja keras sangat. Tapi, tak pon.

Anyways, last night aku nak timbangla berat. Yelah, just to make sure. Betul ke dah turun. Tapi, aku tak jumpa pon scale. Hubby cakap pencuri yang masuk umah arituh dah angkut sekali. What? Dah takde benda lain ke nak curik? Scale cabuk tuh pon nak jugak.


Desperate sungguh si pencuri tu. Tapi, nih bukanla pencuri sebenar umah aku tuh. Aku pulak yang jadi pencurinya; pencuri gambar.


No comments:

Post a Comment